måndag 28 september 2009

Arbetspass 1 av 5 avklarat!

Det var alltså jobb som gällde efter skolan för min del, och eftersom jag inte hade någon direkt tid då jag skulle börja så stressade jag inte upp mig alltför mycket för att hinna dit en viss tid. Jag stämplade in halv fem, och jag blev inkastad i tvåan, vilket inte kändes helt okej med tanke på det helvete jag genomled just där igår, men det gick bra. Inget kaos, ingen panik, bara en hel del trevliga gäster, långa beställningar men med uppskattad hjälp från Danne gick allting kalasbra. Jag fick stanna en halvtimme längre, så i stället för att gå vid halv åtta så gick jag åtta, och som tack för det så fick jag min efterlängtade biobiljett! Ni minns väl tävlingen jag skrev om i somras, kassan mot driven, den som kassan vann? Just det, DEN biobiljetten fick jag IDAG, månader senare.

För övrigt så har jag ännu en extra arbetsdag att se fram emot! Onsdag 16-22 är det som gäller, så denna veckan är det jobb cirka 71%, och lika mycket skola (om man ser till antal dagar, i antal timmar är det förmodligen lite annorlunda). Två dagar är jag utan jobb (hur ska jag klara mig?!), men då har jag skola, så inte en enda dag kan jag spendera exakt hur jag vill. Det får bli nästa vecka... kanske.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar