tisdag 22 september 2009

Världen är full utav idioter och fel mobiltelefoner

Mamma kunde gå tidigare från jobb, till min stora lycka, men tror ni att jag sitter här och gullar med min nya mobil nu trots det? Ack nej, för idioterna på 3 lyckades skicka fel mobil. I stället för en Sony Ericsson W995 får jag en Sony Ericsson W595. Jag trodde jag skulle slänga mobilen långt åt helvete när jag upptäckte det, men jag behärskade mig i stället slängde jag ur mig ett antal fula ord. När vi kom hem ringde mamma till 3, och de upplyste oss om att vi måste skicka tillbaka mobilen och därefter skickar de den som jag ska ha, vilket innebär att jag inte får den förrän på måndag. De talade dessutom om för oss att det kommer kosta 500 kronor att hämta ut mobilen, efter som det är en "dyr telefon", samt 140 kronor i månaden pågrund av att vi nu tydligen avslutar ett abonnemang för tidigt. Och varför, varför fick vi inte veta detta redan första gången vi beställde den förbannade telefonen? Jag är lagom upprörd, men det finns inte mycket jag kan göra, förutom att vänta och hoppas på att de skickar rätt telefon den här gången.

Varför skulle jag tappa mobilen i havet? Jävligt onödigt...

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar