fredag 25 september 2009

"Naturell cheese finns i skåpet"

Jag är officiellt tillbaka på Donken efter cirka en veckas patetisk sjukdom. Jag måste dock säga att det kändes att jobba idag, trots att det bara var fyra timmar. Jag kvävde hostanfall efter hostanfall, men var lika glad för det. Jag stod i köket tillsammans med Monique, och vi körde över alla! Vi hade ett maxat skåp i princip hela tiden, en hel ränna med naturella cheese och hamburgare färdiga (vilket behövdes, tro mig!) och vi ägde ganska mycket rent allmänt. Jag älskar Donken, jag älskar mina kollegor, jag älskar att jag för tillfället har ost under naglarna och stinker torrlök. Jag är bra idag, faktiskt.

Nu ska jag dö lite, antingen i sällskap utav en film eller möjligtvis lite The Sims 2, jag har inte riktigt bestämt mig än...

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar