söndag 20 september 2009

Snorigt

Natten till idag var hemsk, rent ut sagt. Lukas kom hit vid ett, lite lullig men sådär glad som han alltid är. Han somnade dock kort efter sin ankomst, och jag låg vaken och såg på House of Wax, som för övrigt är en riktigt dålig film. Den slutade klockan tre, och jag tyckte att jag då borde sova, men nej, det gick inte för sig. Klockan blev fyra, den blev fem och till slut så var den halv tio och jag hade inte fått sova en blund.

Jag lever fortfarande i min feberbubbla som nu har blivit till hälften fylld utav snor. Snor är äckligt, förmodligen äckligare än svett. Det blir ingen skola för min del imorgon, vilket mamma och pappa har bestämt. Jag har ingen åsikt i den frågan, jag bara hostar och håller med.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar