torsdag 24 september 2009

Studiofotografering, min nya kärlek

Jag kan inte sluta le, jag kan inte sluta skratta inombords, det är helt knasigt! Det var så, så roligt att fotografera i studio, och att jag var i världens bästa grupp gjorde saken bara ännu bättre! Utrustningen gjorde att man kände sig som värsta proffset, men att jag sedan glömde att fotografera i RAW-format och dessutom hade ISO 1600 är en annan sak, bilderna blev bra ändå. Precis som vanligt så lägger jag upp ett par stycken, oredigerade, och imorgon får ni se de redigerade resultaten.

När jag åkte hem så var jag hög på lycka och livet, och tillsammans med Spice Girls i iPoden blev det ännu bättre (ja, jag är seriös med Spice Girls, de är riktigt nostalgi för min del). Jag dansade i trädgården tillsammans med en cigarett och jag dansar fortfarande till tonerna av Aqua. Livet är bra just nu, trots töntig musik.

take care / s.pehrson



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar