tisdag 1 september 2009

Smile!

Nu har jag varit hos tandläkaren för att få ett intyg för min skadade tand. När jag och Lukas åkte hem från Norrland i höstas så upptäckte jag ett en bit av min framtand gått av, men hur hade jag ingen aning om. Så nu ville försäkringsbolaget att det skulle anmälas eller liknande, så vi fick gå till tandläkaren. Dock drog jag en historia om att det hände när jag och Linda cyklade ihjäl varandra tidigare i våras, och det är ju faktiskt väldigt troligt. Hur som helst, tandläkaren inte bara kollade på det, hon fixade det också! Så nu har jag ett helt leende igen, något som känns bra, för det där lilla jacket i framtanden störde mig riktigt, riktigt mycket.

Så jag bjussar på en bild med mitt allra största smile!

take care / s.pehrson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar