lördag 6 juni 2009

Ännu ett arbetspass är förbi, dock ett kort sådant, 12-16. Det var ju dubbelt betalt idag med tanke på att det är nationaldagen och därmed röd dag, så jag hade nog inte klagat om jag hade fått jobba ett par timmar extra, men så blev det inte. Jag fick stå i kassan större delen av dagen, mycket att göra hela tiden. Det kom fram en söt liten tjej, som kanske kan ha varit 5 år eller så, och pekade på mig och sa "Du är söt!". Det gjorde min dag lite! Sedan så kom Lukas mamma, Martin och Erik också, så jag pratade lite med dem också. När jag hade slutat så kom Lukas för att ta en kaffe, sedan hade vi följe hem.

Ikväll ska jag och Lukas antagligen till Gabriel för att se på fotbollsmatchen mellan Sverige och Danmark. Det ska bli trevligt, dock lär det inte bli särskilt sent med tanke på att jag ska jobba även i morgon, och jag börjar redan 8.30. Imorgon är det dessutom lite grillfest här hos mig, lite folk från klassen samt ett par andra, det ser jag fram emot!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar