tisdag 30 juni 2009

Vad hände med alla hörnskrivbord?

Nu har jag suttit i en halvtimme och kollat runt på IKEAs hemsida, och jag har hittat en del som jag tycker skulle passa in på mitt rum, däribland en soffa, en ny datorstol samt en söt bordslampa. Men har jag hittat något skrivbord, som för mig är prio ett just nu? Nej! Jag är besviken på IKEAs utbud utav hörnskrivbord, för det finns bara ett enda, som för det första är riktigt fult, och för det andra så är det stort och klumpigt, och för det tredje så kostar det en förmögenhet, och jag är inte gjord av pengar, tyvärr.

När dessa inköp skulle äga rum och när mina planer på att fräscha upp mitt rum kommer att inträffa är en bra fråga, men jag antar att det blir av förr eller senare.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar