söndag 28 juni 2009

Lomma - sommarfavoriten

Det var riktigt härligt att bada kan jag tala om för er stackare som inte badat idag! Vattnet var i och för sig lite kallt, men efter ett par minuter så hade man inte mycket känsel kvar i kroppen så då kvittade det. Solen däremot, den värmde härligt, och när vi låg där på stranden efter vårt lilla dopp så slumrade jag nog till där i solen, för jäklar vad mysigt det var! Enda nackdelen med stranden är ju såklart all sand som lyckas ta sig in på alla möjliga och omöjliga ställen, men så länge jag inte dör utav det så klarar jag mig ganska bra. En bra dag på Lomma Beach idag alltså, och en trevlig middag blev det senare på Donken. Idag lovade jag mig själv att det här var sista gången jag någonsin äter på Donken hemma i Lund. Om jag är någon annanstans är det kanske okej, men inte hemma, nej nej nej och åter nej!

Jag är lite trött så jag orkar inte skriva något vidare utförande inlägg, men jag ska i alla fall slänga upp schemat inför nästa vecka, så kika i inlägget ovan om du bryr dig det minsta. Och dessutom så är det ju sista natten tillsammans med Lukas innan han åker till stugan i Vallsta, så jag tänkte ta vara på den så gott det går och så gott vi båda orkar.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar