måndag 15 juni 2009

Okej, mitt försök att se alla fem Saw-filmer misslyckades ganska rejält. Dock berodde det inte på att jag somnade eller stängde av i ren rädsla, nejdå, det var mitt kära Playstation som fick för sig att sluta fungera efter första filmen, eller rättare sagt, kontrollen fungerade inte. Så jag fick snällt finna mig i det och i stället så kröp jag ihop i sängen och läste tills ögonen gick i kors på mig. Jag ska be Lukas ta en titt på den där kontrollen idag...

Jag vaknade kanske för tio minuter sedan, och då insåg jag att jag har ingenting planerat idag. Jag har i alla fall en sak att göra; städa buren till mina små pälsbollar. De börjar lukta illa nu, så det är dags, och det är ju fint väder så de kommer få stå ute ett bra tag också. Och om nu solen behagar vara framme hela dagen så ska jag minsann sitta ute med mina enorma solgasögon och min bok i högsta hugg, för ingenting går upp emot läsning i solen.

Hörs senare!

take care / s.pehrson

PS. Jag skulle lagt in en bild här på marsvinen, men tack vare min syster (som precis åkte till Göteborg) så kan jag inte det. Hon har nämligen stulit min externa hårddisk för att hon skulle kunna ladda ner hela säsong ett utav Pokémon, och den är ju "bara" 20 Gb stor... DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar