fredag 12 juni 2009

Jag grät inte som då jag gick ut nian, men det kanske inte är riktigt samma sak då man slutar ettan? Det känns verkligen helt galet att jag redan har gått ett helt år på gymnasiet! Till hösten börjar jag i tvåan, jag börjar på min valda profil (foto) och ja, tvåan helt enkelt.

Vi började vår avslutning med mingel på AF-borgen, Marcus höll tal, vi fick lite mat (potatissallad och kyckling-på-pinne), diplomutdelning (grattis Niklas, som fick diplom för bästa film) och därefter höll Bella i tvåan ett litet fint tal om höjpunkter från året. Därefter gick vi i samlad trupp till skolan, där vi samlades klassvis. David och Anna hade skrivit "MPL08a - Bäst i världen" på tavlan i vårt klassrum, det tyckte var lite gulligt. Vi passade på att ta ett gruppfoto med hjälp av Emmas kamera, och jag måste komma ihåg att jag ska be henne skicka den bilden. Till slut blev det allsång ute i entrén, och vi sjöng vår egna lilla verison utav Den blomstertid nu kommer, mycket fint om jag får säga det själv.

Så trots det obarmhärtiga vädret så hade vi en bra avslutning, kanske inte så somrig, men bra. Nu ska jag däremot krypa ner i sängen med ett par kakor och min bok. Ikväll kommer det hit lite folk för någon slags mys/spel/filmkväll, så jag ska försöka vila lite innan dess.

take care / s.pehrson










Mingel på AF-borgen samt Mauritz och Ludvig i likadana kavajer .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar