måndag 15 juni 2009

Jag kom precis hem efter en trevlig tur på McDonald's med Sofie. Det känns lite som om jag är just på McDonald's väldigt, väldigt ofta, undrar vad det kan bero på ..? När jag kom dit så insåg jag hur skönt det ska bli att bara vara ledig i en hel vecka. Det är absolut inte så att jag ogillar mitt jobb, tvärtom så älskar jag det, men precis som alla andra så behöver även jag lite ledighet då jag kan pyssla om mig själv och bara göra vad jag vill. Hur som helst, jag och Sofie ville ha glass, och givetvis så fick vi den gratis (ni tjänar verkligen på att gå till McD Norra Fäladen med mig ..!), och sedan satte vi oss på uteserveringen. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, och jag är så glad att Sofie och jag har hittat tillbaka till varandra och börjat umgås igen! För vad är jag egentligen utan min allra bästa barndomsvän?

Dock ska ju Sofie börja jobba imorgon, redan klockan 7 börjar hon, så vid tolvsnåret började vi bege oss hemåt. Men en väldigt trevlig kväll hade vi i alla fall!

Nu ska jag lägga mig i sängen och se alla fem Saw filmer. Om jag kommer somna eller inte vill jag helst inte spekulera i, ni får veta imorgon hur det gick för mig. Frågan är egentligen om jag vågar se alla helt ensam?

take care / s.pehrson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar