onsdag 3 juni 2009

Nu har jag kommit hem från jobb, och jag känner mig för tillfället väldigt slö. Det var inte alltför mycket att göra idag på jobb, men med tanke på att jag även haft skola idag så kändes det lite mer.

Imorgon är det min och Lukas treårsdag! Tänk vad tiden går fort, det känns som om vi har varit tillsammans i ett par månader, men samtidigt inte med tanke på att vi känner varandra utan- och inantill. Dock har vi inte planerat något speciellt, det blir nog så att vi lagar lite middag här hos mig, och sedan blir det nog så att jag sover hemma hos Lukas i Vallkärra. Jag har däremot lovat att jag ska köpa Ben & Jerry-glass, vilket jag tänker hålla!

Just det, jag var ju på stan efter skolan och det blev en del inköp, slänger upp bilder på det så fort jag har några bilder över huvud taget.

Nu däremot ska jag göra en ny header till bloggen, lite nya färger och så, och sedan ska jag städa undan lite på mitt rum och därefter sova gott.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar