måndag 29 juni 2009

Sista dagen med Lukas

Jaha, en ny vecka tar sin början idag, och för min del innebär det att Lukas åker iväg, att jag ska jobba som en galning och ja... i princip inte mycket mer än så. Jag tcker i och för sig att det är slönt att jag jobbar så mycket nu när Lukas ska vara borta i två veckor, för då slipper jag tänka på det så mycket, förutom när jag är hemma eller ensam. Men det går säkert bra, vi har ju som sagt varit ifrån varandra förr.

Just nu är Lukas nere i stan för att köpa en väska till laptop, och jag sitter här och funderar på att spela lite The Sims 3 innan han kommer tillbaka. Ikväll är det ju jobba som gäller, fram tills 23. Jag hoppas att det är ganska lugnt idag, jag är inte riktigt på humör för ett stressigt arbetspass..

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar