onsdag 10 juni 2009

Jag fick för mig att jag skulle färga håret för en stund sedan, för jag hade ju ett paket stående i min bokhylla. Så min kära syster kletade snällt i färgen i håret och nu sitter jag här, har precis sköljt ur färgen och det ser exakt likadant ut. Inte ens min utväxt på två centimeter blektes över huvud taget! Dock är jag inte förvånad, för det var likadant sist jag använde det här märket. Jag får väl färga om det i helgen i stället, med ett ordentligt märke.

Från en tråkig sak till en lite roligare: Jag kommer få 4983 kronor i lön denna månaden! Riktigt härligt, dock ska jag spara det mesta, och 1000 kronor ska jag lägga undan till skatten (som jag för övrigt måste betala tillbaka 2200 kronor på..). Men ändå, mycket pengar ju!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar