lördag 13 juni 2009

Jag hade faktiskt inga storslagna planer inför gårdagen, men jag måste säga att den blev väldigt bra! Vi var här hemma hos mig ett par stycken, ska se om jag kommer ihåg alla... Det var jag (såklart!), Lukas, Mauritz, Ludvig, Sofie, Robban, Gabriel, Louise och Natti, och tillsammans hade vi det väldigt trevligt. Vi drack lite vin, somliga drack öl, spelade "jag har aldrig" (det spelet är verkligen hur roligt som helst, och oj vad mycket man får reda på om folk!) och vi spelade även Trivial Pursuit, barnversionen, som jag förlorade stort på. Jag förstår egentligen inte hur det kan kallas för barnversionen (spelet är rekomenderat upp till 12 år), för hur ska en tolvåring veta om Martin Dahlin har ett eget skjortmärke, eget designat dammsugarmunstycke ellet eget patent på skosnören till fotbollsskor? Vissa utav frågorna var till och med så att ingen utav oss kunde det, och hur ska då en stackars tolvåring klara dem? Hur som helst så hade vi hur kul som helst, lägger upp lite bilder också.

Idag vaknade jag upp med en svag huvudvärk (förbannade vin...), men jag pallrade mig snällt till jobb klockan 10 trots det, och inte gjorde det saken bättre då det var sinnessjukt mycket att göra idag! Att vi har börjat med Colaglasen igen i kombination med skolavslutningar och dåligt väder ger oss verkligen hur mycket som helst att göra, så pass mycket så att ingen av oss kunde få rast. Jag slutade 16.30, och då hade jag så ont i huvudet så jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen, så det var väl tur att mamma kom och hämtade mig, annars hade jag nog yrat runt ett bra tag.

Ikväll ska jag bara mysa med film, läsning osv. Hela nästa vecka har jag semester från McDonald's, ska bli riktigt skönt! Då får jag ju faktiskt lite sommarlov på riktigt, vilket är mer än nice!

take care / s.pehrson





Robban & Mauritz

Gabriel & Louise
Natti, Ludvig, Sofie, Louise och Gabriel






1 kommentar:

  1. och då är det ju synd att jag börjar jobba på måndag..

    SvaraRadera