fredag 26 juni 2009

Nu har jag kommit hem från min väldigt trevliga shoppingrunda med syster, och jag fick en del inhandlat faktiskt! En ny bikini som jag är extremt nöjd med, den nya Puma-parfymen, Pokémomn Platinum till Lukas och så kanske det allra viktigaste av allt; THE SIMS 3! Jag är så spänd inför att prova det, men jag tror inte jag hinner installera det ikväll, så första testen blir förmodligen imorgon.

Jag träffade Idil på McDonald's i stan, och det var ju säkert ett halvår sedan jag träffade henne sist. Det var jättekul att träffa henne igen, vi gick ju trots allt i samma klass i 10 år, så numera känns det ganska konstigt att inte träffas varje dag. Vi pratade en stund om allt möjligt, därefter skildes vi åt för att på varsett håll ta bussen.

Jag och Sanne upptäckte att överallt i stan så skyltas det med Michael Jacksons död, och vi förstår det fortfarande inte. Jag pratade med en del personer på Facebook igår, och de trodde alla att det bara var en enorm PR-kupp, men jag hänvisade till CNN, där det klart och tydligt stod att han var död. Sorgligt, det är vad det är.

Nu ska jag springa och göra mig i ordning för en kväll på Lomma Beach!

take care / s.pehrson






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar