onsdag 3 juni 2009

Idag är jag glad, glad och helt enkelt glad! Jag blev färdig med allt skolarbete igår, så nu känns det som en stor sten har trillat av mina bräckliga axlar, vilket är, ursäkta språket, för jävla skönt! Dock är jag lite trött efter igår, då jag satt uppe till två med min nykastrerade katt Yoshi då han höll på att vakna ur sin narkos. Han gick i princip som om han vore full, och trots att jag tyckte lite synd om honom så kunde jag inte låta bli att skratta lite. Men han fick i alla fall sova ett par timmar hos mig i min säng tills han vaknat till ordentligt, sen fick han gå upp igen.

Idag har skoldagen till största delen handlat om betyg. På matten fick jag reda på att jag får VG i Matte A, vilket känns otroligt skönt med tanke på det helvete jag hade med matten i åttan och nian. På multimedian fick jag äntligen gjort mitt Sketchupprov (som jag egentligen gjorde i måndags men programmet kraschade och allting försvann...), och Daniel sa att det såg jättebra ut, trots att han bara kollat på det snabbt. Han sa dessutom att jag har MVG i mediaproduktion och än så länge VG i multimedia, men mitt Sketchupprov kan mycket väl höja upp mig till MVG. Jag är bäst! Eller i alla fall så känns det så just nu..

Nu efter skolan ska jag ner till stan och köpa en överraskning till Lukas (som vi båda lär få nöje av dock), och sedan är det snabbt hem och byta om och sedan kila iväg till jobb. 17-23, lagom spännande tid!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar