måndag 22 juni 2009

Back in business

Första dagen på jobbet idag efter lite mer än en veckas semester, och det kändes verkligen bra. När man har ett så pass roligt jobb som jag har så är det aldrig jobbigt att komma dit, för dels så jobbar jag med suveräna personer, och så är jobbet i sig väldigt givande. Så nej, jag hade ingen ångest över att vara tillbaka, det kändes bara bra. Det var en realtivt lugn dag idag, det blev mycket kassa för min del. Jag träffade en kille från min konfirmation, det var lite roligt. Han beställde av mig, och sedan när han fått maten så frågade han "Gick inte du på mitt konfaläger?", och det var först då jag kände igen honom! Sådant händer ofta på McDonald's, alltid lika spännande.

Jag fick med mig fem Coca-Cola glas hem, vör ikväll bytte vi till de svarta glasen. Vi som jobbar behöver bara betala 6 kronor per glas, vilket är nytt, för förra sommaren var vi tvugna att köpa maten precis som alla andra. Jag fick även med mig en väldigt snygg tröja, ni ser hur den ser ut på bilderna här under. Jag gillar den stenhårt, vilket alla i familjen också tycks göra, så nu har jag fått i uppdrag att fixa både till Lukas och pappa också. Huruvida det går eller inte får vi se..

Nu är jag ganska sliten, känner av en svag migrän också, men det botar man lätt med lite Sims och lite sällskap ifrån min kära syster!

take care / s.pehrson

PS. Nu ska jag jobba på torsdag också, 17.00-23.00, så ni vet! DS.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar