måndag 15 juni 2009

Tro det eller ej, men alldeles nyss så började skärmen till familjens allmäna dator brinna! Jag skulle starta datorn för att kunna skicka ett sms till min kära syster (internetsms är riktigt bra när mobilen är spärrad), och helt plötsligt så är det rök överallt och från skärmen kom en riktigt frän och äckligt lukt, lite som bränd plast, fast värre. Jag och pappa fick svag panik, men tillsammans så fick vi av alla sladdar och så ställde vi ut skärmen i hallen. Så nu är vi alltså på jskt efter en ny skärm, så om det är någon som har en stående hemma så säg gärna till.

Jag sitter nu ut med syrrans minilaptop, riktigt härligt. Vädret är väl sådär, solen tittat fram ibland och då blir det riktigt varmt, men det blåser ganska mycket ...

Nu ska jag ta dagens första ciggarett och läsa vidare om Anne Frank.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar