måndag 8 juni 2009

Just nu sitter jag hemma hos Lukas och lyssnar på när han försöker stämma sin nysträngade gitarr. Han lyckas väl sisådär...

Större delen av dagen har jag spenderat med ett papper i min hand och försökt öva så mycket som möjligt på mitt tal, som jag för övrigt ska hålla imorgon klockan halv nio. Efter ett tag tyckte jag att allt som jag skrivit lät väldigt löjligt, men det kan säkert bero på att jag satt och rapade upp talet för mig själv säkert tio gånger i rad. Jag är, tro det eller ej, sjukt nervös, trots att jag bara ska hålla det inför cirka fem personer. Dock går det säkert bra, jag höll ju trots allt ett tal på 15 minuter då jag gick i åttan..

Jag läste en recension på The Sims 3 i Lukas Super Play som kom idag. De gav spelet 10/10, och när jag läste recensionen blev jag sjukt sugen på att köpa spelet, så det är det första jag ska göra när jag får pengar. Min kärlek till The Sims 2 kommer nog inte påverkas något vidare, man kan ju faktiskt spela båda två.

Nu ska jag försöka dra Lukas ifrån sin gitarr så att vi kan göra något vettigt tillsammans. Önska mig lycka till!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar