söndag 7 juni 2009

Så fruktansvärt jävla dåligt utav Sverige att förlora med 0-1 mot Danmark! Jag bryr mig egentligen inte om fotboll, men det här var riktigt uselt, förlåt Zlatan, Henke och ni andra, men gud vad ni sög ikväll!

Förutom att matchen var en ren katastrof så hade jag en trevlig kväll hemma hos Gabbe med Lukas och Gabriels flickvän Louise. Efter misslyckandet som de kallar för fotbollsmatch så såg vi filmen Yes Man, och jag vet inte ens om jag vill säga att den var okej, men jag kan i alla fall säga att Jim Carrey kan bättre...

Jag skulle egentligen varit hos Lukas nu, men eftersom jag börjar redan 8.30 imorgon så kände jag att för bådas bästa så var det nog bäst att vi sov var för sig inatt. För hur kul kan det vara för Lukas att behöva vakna klockan halv åtta bara för att jag ska jobba en söndag? Det finns roligare saker att göra en söndagmorgon (sova!), helt klart.

Nej, nu ska jag spela lite, lite, ytterst lite The Sims (måste köpa trean!), och därefter läsa tills jag somnar.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar