torsdag 29 oktober 2009

Barnkalas ute i ingenstans

Jag har huvudvärk, för att börja med en överraskning som inte är särskilt överraskande. Dock är det inget som jag orkar bry mig så mycket om just nu, för idag ska jag hem till Anna mitt ute i ingenstans för att fira hennes födelsedag. Hon fuskar lite, för hon fyller inte år förrän på lördag, men då hade jag ju inte kunnat fira henne med tanke på Rookiefestivalen, så idag passar mitt späckade schema alldeles utmärkt. På tal om Rookie så ska vi åka redan klockan 08.00 imorgon... Jag är inte särskilt peppad på en sådan tidig morgon, men jag är desto mer pepp på själva festivalen.

Nu ska jag ut och röka med mamma, därefter samla ihop mig och åka ner till stan för att träffa Lulu.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar