tisdag 27 oktober 2009

Jag rullar vidare

Andra dagen på mitt fullspäckade höstlov har börjat så smått. Lite halvseg efter gårdagen är jag nog, ont i benen, huvudet och kroppen i största allmänhet är rätt mör, men jag klagar inte, för det var så otroligt värt det! Dock ska jag inte sitta hemma och dryga, trots mina krämpor. Nej, jag ska på Laserdome med ett par kompisar från låg-,mellan- och högstadiet, bland annat Sofie och så följer ju Ludvig med som någon slags bonus på det. Det kommer bli kul, trots att Lukas valde att hoppa av i sista stund. Han har blivit så otroligt tråkig på sista tiden, jag har ingen aning om vad det är med honom... Han kanske börjar bli gubbig?

Jag ska börja förbereda mig inför en dag i Malmö, och den här gången ska jag inte ha en vit tröja på Laserdome. Det är ju rena självmordet!

take care / s.pehrson

PS. Jag kan inte får Starlight ur huvudet, så grymt underbar!

1 kommentar: