söndag 11 oktober 2009

Söndagsmys och Jennymys

Att kalla det här en slapp söndag skulle nästan vara en underdrift, för jag har verkligen inte gjort någonting, och vet ni hur underbart det har varit? Nej, det gör ni inte, för ni har inte jobbat 5 dagar i veckan samtidigt som man har haft skola och tusen andra saker att tänka på.

Lukas kom hit fem minuter efter att jag hade klivit ur sängen, och vi landade i soffan framför tv:n där vi stannade i princip hela dagen. Tv är utan tvekan det absolut mest meningslösa tidsfördrivet man kan hitta, men det fungerar väldigt bra om man som sagt bara ska få timmarna att gå. Vid halv nio begav jag mig mot jobb för att träffa Jenny, och på vägen dit sa jag adjö till Lukas, som skulle hem och ha nördsex med sin dator. Lukas och teknik, jag orkar inte ens tänka på det. Det blev en lång, mysig promenad med Jenny, en promenad som har bytt datum i cirka en månads tid och som ikväll äntligen fick äga rum! Klockan tio var vi färdigpromenerade, så då återvände jag hem på min silvriga springare (normalt folk kallar det "cykel", jag vet inte riktigt vart det ordet kommer ifrån...).

En natt framför The Sims 2 kanske? Ja tack! Imorgon ska jag vara på skolan klockan 10, och då ska jag och Anna kicka igång vårt kick ass-projekt. Det kommer bli så fruktansvärt bra! Du har väl läst om erbjudandet lite längre ner? Om inte; GÖR DET OCH SKICKA IVÄG ETT SMS TILL MIG ASAP!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar