söndag 4 oktober 2009

Duschen nästa

Jag är nu lite tjockare, lite mättare och lite nöjdare. Jag hade faktiskt ingen aning om att det var kanelbullens dag idag förrän jag kom till jobb och Agneta påpekade dagens erbjudande. Förutom denna lilla nyhet så var dagen ganska händelselös. Mamma dök upp inte mindre än två gånger och flashade med sitt enorma gips för alla som ville se. Förutom det finns det inte mycket att berätta.

När jag hade slutat stannade jag kvar en timme för att fotografera Michanna, men då hon skulle börja stänga lobbyn då så blev det mest städbilder, så vi ska bestämma en dag i veckan då vi kan ta de sista bilderna.

Jag måste, måste, måste duscha! Mina donkenskor luktar inte alltför härligt, vilket smittar av sig på mina stackars fötter. Jag säger bara; äckligt!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar