onsdag 14 oktober 2009

Migränanfall utan slut

Nu sitter jag hemma i soffan invirad i en tjock filt med en migrän som redan är fyra dagar gammal. Jag vet inte hur länge till jag ska orka hålla igång med denna huvudvärk som hotar att spränga mitt stackars huvud i bitar, men jag försöker så gott det går, och än så länge så har det gått ganska bra.

Fotograferingen med Ludvig gick suveränt. Precis som vi trodde så blev det många bra bilder, och att Ludvig är lite skruvad gjorde saken bara ännu bättre. Vi var färdiga vid fem, men vi hann aldrig gå igenom bilderna ordentligt med Ludvig, vilket till största delen berodde på att datorn vi satt vid knappt fungerade, så det ska vi göra imorgon. Jag och Anna däremot stannade kvar på skolan ytterligare en timme, mest för att Annas tåg inte gick förrän 18.11. Vi är äldigt, väldigt nöjda med hur vårt projekt har gått än så länge, och vi har redan fått ihop 450 kronor som går direkt till fotoresan, och de pengarna är inte inräknade i Emmas budget, så det känns som om vi verkligen kommer boosta klassens ekonomi en aning! Dessutom har vi hur många bokningar som helst, och det är så otroligt roligt!

Om jag skulle ta och lägga upp lite bilder från dagens fotograferingar och sedan försöka bli kvitt den här förbannade huvudärken...

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar