fredag 16 oktober 2009

Bebissaliv på fonden - vi gillar!

Jag måste ju rapportera lite snabbt hur det gick med bebisfotograferingen som vi hade i morse, och jag måste erkänna att jag är förvånad över hur lätt och smidigt det hela gick. Den lille filuren var ju som sagt bara 8 månader gammal, och otroligt söt! Jag hatar barn, det gör jag, men jag kan fortfarande tycka att de är söta, det är en helt annan sak. Jag hatar barn som personer, om man kan förklara det på det viset. Hur som helst, fotograferingen gick bra, och han samarbetade i den mån han förstod vad det hal gick ut på. För det mesta körde han på en seriös look, lite trumpen/förvånad, men ibland sprack han upp i ett tandlöst leende som gav ett par riktigt söta bilder. Precis som vanligt så lägger jag upp bilder ikväll, för nu måste jag redigera bilder på Ludvig innan nästa plåtning som är klockan tre.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar