onsdag 28 oktober 2009

Slösaren nr. 1

Jag är nu hemma efter ett litet äventyr med mamma där jag lyckades spendera en hel del pengar. Jag fick dock inhandlat det som var prio ett, nämligen en kameraväska. Efter att ha ägt en systemkamera i två år så ansåg jag nu att det var på tiden att den fick en väska att bo i, och jag kan säga att det hade aldrig hänt om det inte hade varit för att jag ska till Rookiefestivalen i övermorgon... Jag fick dessutom med mig en födelsedagspresent till Anna (underbar, jag ville nästan köpa en likadan till mig själv!), en klänning som jag planerar att ha på min Halloweenfest, en underbar tröja med en fräck katt på, nya örhängen samt en ny näsring. Alldeles för mycket om ni frågar mig, men jag tror att jag förtjänar det.

Jag läste nyss en recension på Muse-konserten i Skånskan, och den fick 5 av 5 i betyg. Med all rätt, säger jag. Om jag hade fått betygsätta den så hade den fått 7 av 5, utan tvekan. Just det, nu kom jag på att jag inte har lagt upp några filmer från konserten... Jag kanske borde göra det?

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar