onsdag 28 oktober 2009

Förbannade McDonald's

Den enda dagen på hela veckan som jag faktiskt inte har behövt ställa alarm på mobilen ska givetvis förstöras av McDonald's. Jag vet inte hur många gånger de har ringt och smsat, och nej, jag kan inte jobba. Varför ska jag komma in när jag egentligen inte kan när ingen annan gör det? Jag ställer alltid upp annars, men nu får man inte ens sova ut. Det är bud på att stänga av mobilen när jag sover...

Idag ska jag och mamma till Nova för att uträtta diverse ärenden. Jag ska bland annat köpa en kameraväska och en födelsedagspresent till Anna och Lulu, och förhoppningsvis någonting fint även till mig själv. Ikväll blir det bio med mamma, vi ska se Flickan som lekte med elden. Så trots att dagen har börjat på ett minst sagt irriterande sätt så kanske den kan fortsätta och sluta bättre.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar