lördag 17 oktober 2009

Helgevent á la Lindahl

Som ni förmodligen redan vet så har jag spenderat större delen av dagen på jobb, och jag ska verkligen inte klaga på det. Det kändes skönt att byta miljö en stund, från en kakluktande fotostudio till ett... luktande McDonald's. Och gissa om Jenny lyckades med helgeventet! Det var otroligt roligt, och tonvis med cred till Jenny som planerade och pysslade ihop det hela, och tonvis med cred till Monique som satt hela dagen och ansiktsmålade barn, och åtminstone lite cred till mig som målade 6 barn, gick runt och bjöd alla vuxna på gratis kaffe och var allmänt bra! Det var verkligen lyckat, det kan man lugnt säga.

Jag kan inte skriva mycket mer, mycket tack vare Lukas som ligger i min säng och väntar på att jag ska fjanta klart här vid datorn så vi kan se film. Imorgon ska jag jobba igen, oplanerat och det känns både bra och dåligt. Förhoppningsvis så blir det ett kort pass, så att jag i alla fall får ett par timmars ledighet denna vecka...

take care / s.pehrson

Anna fick agera pirat idag. Hennes mustach är bland de vackraste jag någonsin sett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar