tisdag 27 oktober 2009

Kebab bakifrån

Jag tror jag borde köra laserdome lite oftare, det är ju så fruktansvärt kul! Att man sedan blir väldigt svettig och äcklig av det är ju en helt annan sak, men det är värt det. Att springa runt i mörka labyrinter med riktigt härliga vänner och skjuta på små barn är verkligen ett billigt nöje, och väldigt mysigt också för den delen. Jag var Blixten, och som bäst så kom jag på fjortonde plats. Inte helt illa för att bara vara andra gången jag spelar. Första gången var i julas, på Donkens personalfest, och det skulle inte förvåna mig om jag kom absolut sist den gången.

Efter Laserdome bestämde vi oss för att äta något, eftersom jag inte hade ätit någonting på hela dagen. Jag känner att de senaste dagarna har jag varit väldigt dålig på att äta ordentligt, vilket kanske beror på att jag inte riktigt har tid eller lust att äta. Men idag åt jag, på Burger King till och med. Och nej, det kändes inte alltför hemskt att äta hos konkurrenterna. Det smakade bra och jag blev sinnessjukt mätt. Sedan tog vi bussen hem mot Lund, hamnade mitt ute i ingenstans när bussen helt plötsligt bestämde sig för att den nått sin ändhållplats. Vi blev lite panikslagna, letade upp närmsta busshållplats och tog första bästa buss, och vi kom till centralen. Vi gick in på Malmborgs, inhandlade Ben&Jerry's och sedan åkte vi hem till mig. Nu är alla tjocka som välgödda getter efter all glass, och för tillfället så ser vi på Sex & The city, något som Lukas och Ludvig inte är helt bekväma med...

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar