torsdag 15 oktober 2009

Ostbullens vecka

Torsdag idag, och jag och Anna skulle egentligen haft en fotografering klockan fem, men den fick ställas in pågrund av att modellen var sjuk. Även om det var lite tråkigt att fotograferingen inte blev av så passade det Anna och mig ganska bra att få lite extra tid åt att redigera bilderna på Gabriel, Linda och André. Vi lyckades få klart bilderna på Gabriel och André, så de är nu mailade till respektive ägare. Det är väl en eller två bilder kvar på Linda som ska redigeras, och förhoppningsvis så hinner vi med det imorgon, senast måndag i alla fall.

Jag kan inte påstå att jag mår helt okej. Idag är femte dagen med migrän, och att jag dessutom bara har ätit ostbullar två dagar i rad är nog en bidragande orsak till mitt sjukliga tillstånd. Men trots migrän och andra besvär så är jag pigg och gld och jobbar på så gott jag kan.

Imorgon är det fredag, och då har vi tre inplanerade fotograferingar, varav den ena kanske inte blir av, vilket beror helt på Sanne och hennes kompisar. En utav dessa fotograferingar är med en lite pojke som bara är 8 månader gammal, och tro det eller ej, men jag är nervös. Jag som hatar barn, jag som tycker att barn är äckliga, jobbiga och avskyvärda ska imorgon jobba med en inte ens årsgammal lite fjant. Jag är nervös, men peppad. Det är en utmaning för mig, och jag älskar utmaningar!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar