torsdag 8 oktober 2009

Migrän on/off

Migrän är inte det mest fantastiska utav tillstånd man kan befinna sig i, och definitivt inte då du är tvungen att sitta framför en dator för att göra någon nytta över huvud taget. Jag sitter och redigerar bilderna på Michanna från jobb, och sedan ska jag sätta ihop ett bildspel utav dem. Det går segt, dels för att jag har migrän men också för att bilderna känns lite... fel. Eller nej, det gör de väl egentligen inte, för såhär blir jag varje gång vi har en fotouppgift, så det är i själva verket mig det är fel på.

Ikväll är det Kick in/off, och för tillfället är jag väl inte alltför exalterad över det, även det är min migräns fel. Förhoppningsvis så går migränen över och
jag kan tagga till lite, men än så länge känns det ganska avlägset. Jag kommer i alla fall att få tillbaka pengarna för biljetten, eftersom det nu är helt säkert att jag ska vimmelfotografera under kvällen, så det är väl...bra.

Om jag kanske skulle återgå till mitt arbete...

take care / s.pehrson

Michanna under sin rast i lördags, kränger en burgare som bara hon kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar