söndag 25 oktober 2009

Söndagsmys

Att vakna av sig själv en söndag är ganska sällsynt för mig, men idag hände det, och det var mycket mysigare än jag kom ihåg det. Att sedan klockan egentligen bara var halv elva och inte halv tolv gjorde ju saken bara bättre! Tyvärr blev jag lite grinig efter fem minuter i vaket tillstånd, och stackars Lukas fick lida för det. Jag har aldrig sagt att jag har ett bra morgonhumör, kom ihåg det!

Idag ska jag försöka planera hur morgondagen ska se ut med tågresa, sällskap, köande och konsert. Jag försökte få hjälp från Mauritz, men det enda jag fick var ett "vi hörs senare". Det kanske bara är jag som verkligen vill in till Köpenhamn imorgon och se Muse? Ni får en update senare om hur det hela har gått...

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar