torsdag 1 oktober 2009

Vimmligt!

Jag sitter på lektion för tillfället, elle egentligen vet jag inte om vi har börjat än, men det kanske vi har. Hur som helst, lunchen på Tégners var inte riktigt så spännande som jag hade förväntat mig. "Het asiatisk kycklinggryta", det låter trots alla väldigt exotiskt, men i stället fick vi en helt vanlig kycklinggryta med stenhårda nudlar. Skärpning Tengan!

Vi hade redovisning innan lunch, med bilderna som vi tog i studion förra veckan. Det gick bra, bilderna på Mauritz är ju bland det charmigaste man kan hitta. Ni har ju sett dem, eller hur? Jag undrar när Danne och Anna ska komma tillbaka från gudstjänsten... De har gått och blivit religiösa, något som inte är helt okej. Skämtåsido, skolarbete innebär numera att man måste gå i kyrkan, tydligen.

Nu bestämdes det tydligen att jag ska vimmelfotografera på Kick in/off-festen som är nästa vecka. Spännande! Förhoppningsvis slipper jag betala 50 spänn för att få komma in då...

Nu ska jag visa Mauritz en bild som jag tagit speciellt för honom, den ligger redan uppe på bloggen, så ni har säkert redan sett den.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar