fredag 9 oktober 2009

Kick in/off

Som jag skrev igår så var det Kick in/off igår kväll, och anledningen till att det heter just Kick in/off är för att det är inspark för ettorna som har börjat på skolan och avspark för oss tvåor samt treorna som går på praktik nästa vecka. Med andra ord slår vi två flugor i en smäll.

Det var helt fantstiskt igår, verkligen. Eventgruppen ska ha hur mycket cred som helst för att ha fixat en toppenfest! Jag jobbade ju lite under kvällen, som vimmelfotograf, och det var riktigt roligt. Jag lämnade dock ifrån mig kameran ett tag för att dansa lite med spelarna, som var helt galna! Man tror ju att det enda de kan är att sitta vid en dator och klicka på en mus, men en del av dem kunde verkligen dansa! Jag dansade till jag var alldeles svettig, men det var så otroligt roligt! Livebanden och komikern som var där var också bra, med undantag från det sista bandet. De spelade riktigt bra, men sångaren kunde verkligen inte sjunga, och att han dessutom glömde texten på alla låtar som han sjöng gjorde inte saken bättre...

Men allt som allt så var det galet rolig kväll, betydligt mycket bättre än förra året, och då var jag ändå onykter. Visst blev det en del tragiska fyllor, men jag antar att det är sådant som hör till. Jag har ännu inte laddat in bilderna på datorn, så jag lägger upp ett par bilder ikväll när jag har kommit hem från skolan. Jag är ganska nöjd med att vi fick sovmorgon ända fram till tjugo över tolv. När vi väl kommer till skolan så är det fotoprov, redovisning och planering av projektet som gäller. Spännande!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar