fredag 30 oktober 2009

Spelning 1 - Sandra Muukki

Jag har nu plåtat min allr först spelning här på Rookiefestivalen, och som jag skrev i föregående inlägg så var det singer/songwritern Sandra Muukki. Det var väl ingen höjdare, för att vara ärlig. Dels så är hon ensam på scen, och så spelar hon endast akustisk gitarr, och låtarna är precis så mesiga och mysiga som man kan vänta sig. Det blev 68 bilder som alla såg likadana ut, men jag ser den som en bra erfarenhet, att vara med om en inte särskilt händelserik spelning som man ändå måste få ut någonting av i fotoväg.

Nu har jag 40 minuter på mig att äta lite choklad, redigera lite och snacka med Emma innan jag ska ner och ta över studion från Patricia.

take care / s.pehrson



1 kommentar:

  1. Hej cool blogg du har! Men Sandra Muukki kan visst ta höga toner för jag är hennes kuse och har hört henne sjunga rockiga och höga låtar. Men det var kanske ingen sådan som du har hart henne sjung.
    Kram

    SvaraRadera