onsdag 29 juli 2009

And off I go!

Det är inte varje dag jag pallrar mig ur sängen innan klockan 12 på förmiddagen, men idag var jag så illa tvungen. Jag hade ställt mobilen på klockan 08.00, snoozade frm till klockan 09.00 (jag älskar personen som uppfann snooze, han/hon är min gud!) och tänkte att tio minuter till kunde jag i alla fall få stnna i sängen. 09.21 ringer Sofie och säger, olagligt pigg vid den tidpunkten, "Good morning sunshine!". Och precis som vanligt när folk ringer till mig på morgonen och frågar om jag är vaken så svarar jag "Jadå, jag har varit vaken länge"! . Yeah right.

Nu har jag i alla fall packat allting (det enda som fattas är en kudde för bilresan) och ätit en stadig frukost som bestod utav ett glas sagft och tre nutellamackor. För tro det eller ej, min mamma köpte Nutella till mig häromdagen! Min lycka visste inga gränser, förrän jag utav en säker källa fick höra att min pappa går runt och äter den... MED SKED! Det är förfärligt, enligt mig.

Nej, nu ska jag ut och röka, sedan bär det av mot Smålands djupa skogar!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar