lördag 25 juli 2009

Det blir bara bättre och bättre!

Idag är dagen som jag har längtat efter i cirka två veckors tid; idag ska jag äntligen köpa min laptop! Det hela har blivit lite av en familjeangelägenhet då hela familjen ska följa med när jag ska köpa den. Mycket spännande, med andra ord.

Jag hatar att vakna av att man är extremt kissnödig, och anledningen till att jag tar upp det just idag är för att det var precis så jag vaknade idag. Jag vaknade först vid tolv och kände att jag nog var ganska kissnödig. Dock var jag fortfarande trött, så jag lyckades somna om i ungefär en timme till, men då jag vaknade igen blev jag så illa tvungen att uppsöka toalett. Därefter, när jag ändå var uppe och gick, passade jag på att äta frukost, samt se hur pappa, ganska omotiverad, torkade upp kattspya från mattan i hallen. Min dag har alltså startat som en succé, och jag är övertygad om att den kommer fortsätta i samma stil!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar