torsdag 30 juli 2009

Rapport från Littleland, del 6

Vädret har inte direkt blivit bättre sedan jag skrev senast, det har snarare blivit värre. Det har ösregnat, blåst och dessutom åskat, och stackars jag som är åskrädd var inte direkt nöjd. Jag kröp ihop som en liten boll under täcket i sängen och varje gång det kom ett muller högg det till i magen. Som tur var så fanns Sofie inte långt ifrån, och hon tröstade mig med positiva kommentarer och roliga små läten, och så hade jag ju min bok. Nu är dock ovädret över, och jag hoppas att det håller sig undan, för jag vill ut och fiska och Sofie är väldigt ivrig att få lära mig ro. Jag hoppas dessutom att vi kan grilla lite snart, för min mage börjar kurra...

take care / s.pehrson


Fruktansvärt ful bild, förlåt, men jag har gett mig själv tillåtelse att vara ful när jag befinner mig ute i skogen, så det så.

1 kommentar:

  1. mwaaaaaaah du har en råtta utan huvud brevid dajje ;O ;D

    SvaraRadera