onsdag 22 juli 2009

Min syster är en förrädare

Jag sitter här och försöker boka biobiljetter, och det är inte själva bokandet som är svårt, för det har jag gjort säkert en miljon gånger, det svåra är att få tag på de personer som ska med. Vilken tid ska vi se filmen, vem ska med och när ska vi ses? Jag är i alla fall grymt besviken på min lillasyster, som vägrar att följa med, trots att vi ska se Ice Age 3! Hon och jag hade ju planerat att gå och se den redan förra året då vi fick reda på att det skulle komma en uppföljare, men nu dissar hon mig. Besvikelsen är total, och enorm också för den delen.

Nu fick jag bokat biljetterna, tack vare Sofie. Jag hade ingen aning om Ludvig ville följa med, men Sofie ringde och upplyste mig om att han ville det. Så nu blir vi ett sällskap på sex personer; jag, Linda, Ludvig, Sofie, Hugo och så Lindas lillasyster Lisa. Det var länge sedan jag var på bio, nästan så länge sedan så jag skäms lite. Det var nog i maj...

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar