onsdag 8 juli 2009

Bittert

Jag är lite bitter på mig själv för att jag inte bestämde mig för att åka till Hultsfred... Men jag kan i alla fall trösta mig med att jag var på Siesta.

En riktigt seg dag, ledig och trött är vad jag är. Jag vaknade vid ett, upptäckte då att jag hade fått vykort från pappa. Han skrev det nog precis då han kommit fram till Berlin, men han mådde bra och allting var frid och fröjd. Senare petade jag in ett par låtar med Michael Jackson på min iPod. Jag vet inte varför jag gjorde det, men det kändes rätt.

Och så får jag ju inte glömma att idag är det Mauritz födelsedag! Jag vet att du inte kommer läsa det här Mauritz, men grattis!

Förövrigt så har jag ingenting att informera er om, mitt liv är ganska händelselöst just nu. Men imorgon ska jag träffa Lulu, så det så.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar