onsdag 29 juli 2009

Ändrade planer

Jag nämnde nog inte i det förra inlägget att jag inte kommer vara borta så länge som det var tänkt rån början. Nej, ändrade planer kan man säga. Vi skulle egentligen stannat till söndag, men pågrund av något som kom i vägen så kommer vi nu hem på fredag i stället. Jag kan utan att ljuga säga att jag är ganska besviken, för jag hade verkligen sett fram emot att komma hemifrån i alla fall mer än ett dygn. Nu kommer vi ha en heldag däruppe i stugan, vilket knappast kommer kunna få mig att koppla om från tempot här hemma och slappna av till 100%, men jag antar att det är bättre än ingenting. Jag är glad att jag får komma iväg någonstans i alla fall...

Jag ska försöka slänga ihop ett kort inlägg imorgon innan vi åker, vi får dock se hur det går med den saken, för jag kanske väljer att sova lite längre i stället.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar