måndag 27 juli 2009

Bakfullt äventyr

Nu har jag varit ute på äventyr med min kära mamma, och det hela är egentligen min systers fel. Sanne har länge klagat på sin madrass och att hon får ont i ryggen pågrund av den, så idag fick mamma nog och släpade med mig till Jysk. Eller släpade och släpade, jag följde med av egen vilja, mest för att h något att göra och inte bara sitta hemma och mögla i min bakfylla. Vi fick inhandlat en ny madrass till Sanne, samt en garderobsstång till min garderob. För tillfället är min garderob rena katastrofen med kläder huller om buller, och jag måste i princip gräva fram de kläder som jag är ute efter. Men det ska det bli ändring på nu! Eller ja, förmodligen fixar vi till det när jag kommer hem från Småland.

Nu ska jag snart smsa Hugo och fråga om han har reserverat biobiljetter till imorgon. Igår lovade han fyra personer att han skulle bjuda på bio, Public Enemies imorgon, varav jag är en utav dem. Det hade han dock glömt i morse, så det fick jag påminna honom om. Det ska bli härligt med lite bio, och Johnny Depp är ju bara så snygg så det finns knappt!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar