söndag 26 juli 2009

Partytime!

Just nu kan jag inte komma på något härligare än att ligga i sin säng med laptopen på magen, det är riktig lyx! Något som däremot inte är lika härligt är att för andra morgonen i rad så vaknade jag och var extremt kissnödig. Jag vände och vred på mig i kanske en timmes tid, precis som igår, men sen fick jag nog och pallrade mig upp. Lukas däremot han låg kvar och sov, vilket han fortfarande gjorde då jag kom ner en halvtimme senare. Dock fick jag liv i honom, så nu har han cyklat hem för att sedan komma tillbaka om ett par timmar igen.

Ikväll är det party som gäller här hemma hos mig. Det ska bli mer än trevligt, och jag inser nu att jag nog borde städa lite innan det hela drar igång. Önska mig lycka till!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar