måndag 6 juli 2009

Terrormorgon

Min lediga dag fick inte riktigt den början som jag hade hoppats på, tacke vare Rebecca Landgren och en viss fluga. Rebecca började sin sms-terror vid elva, och då jag inte svarade fortsatte hon med att skicka fyra likadana sms direkt efter varandra. Just då ville jag bara slänga mobilen i väggen och aldrig mer se den igen, men jag lät bli. Jag var lätt irriterad då jag smsade och förklarade att efter tio timmar på jobb så BEHÖVDE jag faktiskt sova, och att det antagligen inte blev något badande med tanke på vädret. När det var överstökat gick jag och la mig i mammas säng, men fick jag någon sömn där kanske? Nej, inte alls, för där surrade en envis fluga omkring som kilade runt på varje centimetar utav min kropp som stack utanför täcket. En riktigt dålig start på dagen, alltså.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar