måndag 13 juli 2009

Ett helt nytt rum!

Jag och Lukas gjorde faktiskt slag i saken och möblerade om mitt rum ikväll. Trots att det inte blev riktigt som de ursprungligen var tänkt, så blev det perfekt! Mitt rum känns mycket, mycket större nu, och så har jag min säng i en hörna, så nu kan jag ligga och mysa intill väggen. Jag är med andra ord mycket nöjd.

Imorgon är det jobb igen, dock ett väldigt kort och ynkligt pass, 11-14. Jag har i princip bara sådana pass hela denna veckan, som för den delen även är min sista vecka innan jag ska ha två veckors semester. Men jag klagar inte på korta pass, inte efter alla dessa kvällar med 17-23...

Nu har Lukas nästan somnat, så jag ska krypa ner hos honom och läsa lite, kanske se en film också om jag orkar.

tak care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar