måndag 13 juli 2009

Pizza - grym låt!

Ah, nu sitter jag äntligen här framför min lover nr 2 och lyssnar på Adiam Dymott. Jag sitter fortfarande i min läckra jobbuniform och jag funderar starkt på att byta om... Den är trots allt inte min mest bekväma outfit.

Att jobba idag gick bra, dock var det lite segt att vakna redan vid tio. Jag är ju van vid att kunna sova till i alla fall ett och sedan inte börja jobba förrän vid fem, men idag skulle jag som sagt börja redan klockan elva. Jag stod i köket, lyckades bränna mig på rosten. Ett riktigt rookie-misstag, men det är sådant som händer.

Jag ska nog plocka lite på mitt rum idag, se till så att mysfaktorn höjs rejält! Min bokhylla ser rent ut sagt för jävligt ut, den är proppad med saker som jag skulle slängt för flera år sedan. Jag skyller på pappa, det är hans fel att jag är en samlare...

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar