onsdag 1 juli 2009

Regnskog nästa?

Jag sitter här, i en fåtölj, och svettas floder. Vädret är i det äckligaste laget. Det regnar, det är fruktansvärt varmt och kvavt, och för att sammanfatta klimatet just nu så kan jag med lätthet säga att det nog är något i stil med regnskogsklimatet. Det är hemskt! Man kan ta ett steg, sedan är man dränkt i sin egen svett, och jag tar mig fakiskt friheten att tycka synd om mig själv som ska jobba ikväll...

Igår på jobb, när jag stod i kassan, så såg jag en tjej som var galet lik en komps från Bilddagboken/MSN, men med tanke på att hon bor någonstans utanför Örebro, så var jag inte säker på att det var hon. När hon skulle gå så såg jag att hon kollade bakåt på mig flera gånger, och då såg jag att det verkligen var hon! Så när jag kom hem igår skickade jag ett sms till henne och frågade om hon hade varit på McDonald's i Lund, ohc hon svarade att det hade hon, och att hon hade sett mig men inte vågat hälsa. Hon campar tydligen här i Skåne, så därav hennes besök på mitt älskade Donken. Men det var en ganska kul grej, eller hur?

Nu ska jag snart göra mig i ordning inför mitt arbetspass, 16-23 är det som gäller idag.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar